Bloggkoll

by

Jag hade väldigt svårt att bestämma vilken kategori jag skulle lägga mig i på bloggkoll.se

Efter massa funderande så valde jag ”sex och samlevnad” Och i den kategorin har jag klättrat upp till plats 55. 

Om min blog bör ligga i den kategorin kan diskuteras men jag skriver lite om sex och det är en del stötande bilder. Så jag tycker det passar bra :)

Exempel på stötande bild:

18 svar to “Bloggkoll”

  1. kimmielicious Says:

    dangerous pic!

  2. Johannes Schander Says:

    kimmielicious: Nejdå! ;) Kanske lite.

  3. Elin Says:

    Mycket fin bild ;)

  4. Whistler Says:

    Hoho, du börjar få ådror på magen! Det är en bra tröskel, när man kommit dit blir det bara roligare! :)

  5. Alex Says:

    stötande? ;D tycker ja ju inte ^^

  6. Johannes Schander Says:

    Whistler: Ja och ändå har jag ätit massor och varit lat senaste två veckorna. Känns som jag gått upp massor. Och det har jag! Men hoppas att det är muskler. ^^

  7. Cecilia Says:

    Svaar: yeah okay, så nice! Är ofta i Jönköping, det är en mycket bättre stad än Nässjö ^^
    Jag kompletterar några få kurser från gymnasiet som jag vill plugga upp, och så letar jag jobb. Måste få lite inkomst snart så jag kan flytta härifrån för gott! ;b Uhm, är du över 21 eller? Läste nåt om att du brukar gå till Sliver och det är 21+ där va?

  8. Alex Says:

    sv: brukar vara så jaa ^^

    händer ida då?

  9. Cecilia Says:

    Sv: Damn, det är nice hörru.. ^^ Äger när man får sånna fördelar juu..

  10. kimmielicious Says:

    Ahh lite ;)

  11. Amir Akrouti Says:

    dethär är för mycket för mig!!!!!! haha

  12. Kotteby Says:

    Om det är klättra i listor du har som mål, så kan jag meddela herren att välja ”Skumma Saker” under intressen. För då skulle du vara på sjätte plats med dina prenumeranter till antal i skrivande stund.

    Och det är väl bättre än plats 55?

    =)

  13. Sofia Says:

    Mums vilken kropp!

  14. din Says:

    Nyrakad?

  15. Johannes Schander Says:

    Din: Alltid. Något mer du vill veta?

  16. 13.45 « Fotografen Johannes Schander | www.schandermedia.se | info@schandermedia.se | Studio i Jönköping Says:

    [...] Naket efter solariet [...]

  17. Andreas Says:

    Den bilden var definitivt inte stötande!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

