kl17.17 Falköping C

by

Tågbyte står nu på schemat.
Här uppmärksammat att folk i göteborg inte har någon smak! På den knappa timmen jag var där såg jag runt 10pers med burberry halsdukar.. Usch!

Eller försöker göteborgarna få in de modet igen just för att alla köpte på sig de halsdukarna?

Exempel på halsduken jag pratar om:

3 svar to “kl17.17 Falköping C”

  1. Citrin Says:

    Jamen hallå… Du ska inte snacka om hur andra har dålig smak när du går runt med fjortisfrilla och en jacka med pälsdetaljer.

  2. Rikard Says:

    Trevlig blogg måste jag säga, hoppas du har haft en trevlig haloween helg?

  3. e Says:

    Mja, fast jag skulle nog ändå bli förvånad om någon av de halsdukarna faktiskt var en äkta Burberry.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

