13.52 Bang bang, my baby shot me down…

by

Videon från i söndags, jag fick bara vara med när jag sköt hagel. Roligast var ju lätt .375 Holland & Holland Magnum (det är den de skjuter liggande med, inte helt billig ammo till den… 54kr per skott… Insane!!)

gevärsskytte

Aktörer: Stor bege dunjacka = Jag, Svart jacka = Whistler, Blå tjocktröja = Micke, Svart dunjacka = Karin, och de andra är vet jag inte namnen på.

Etiketter: , , , , , , , , , ,

2 svar to “13.52 Bang bang, my baby shot me down…”

  1. Whistler Says:

    Hahahaa, jag ser ju inte riktigt frisk ut. Varje gång det smäller så garvar jag. ^^

    3:55 är nice, 150 spänn på tio sekunder. >_<

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

