01.50 Godis

by

Nu för tiden så länkas det till den här bloggen lite här och där. Senaste som var lite rolig är Silikonbabe.se Där de la upp en bild som jag hade fotograferat. På min söta Anna med! Är hon inte bara för gullig… Jag känner att jag bara vill tugga på henne :)

anna_nakenVill ni se mer av henne så kolla antingen längre bak i min blogg eller besök hennes: Anna-Viktoria

 

Någon som hittat hit via Silikonbabe.se?

Etiketter: , , , , , , , ,

3 svar to “01.50 Godis”

  1. Adam Says:

    Inte dålig bild! Älska storleken, bra jobbat, snygga färger, snygga tuttar. :)

  2. Anonym Says:

    Tugga inte för hårt så dom spricker!

  3. Anonym Says:

    Usch så äkligt med silikon tjejer !

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

