00.26

by

Gjorde en rolig upptäckt idag. Jag får massa besökare från google och andra sökmotorer på Taggen ”Snygga Nakna Tjejer” Vilket jag tycker är lite roligt.

Idag har jag fått nästan 50 besök på den taggen och totalt över 350st

Så nu ska jag prova att vända på den lite.. Tror ni att ”Snygga Nakna Män” funkar lika bra? Och vad tror ni funkar bäst män, killar, pojkar, grabbar, snubbar eller dudes?

Måste testas och jag måste lägga upp en bild som passar taggen med så jag inte ljuger.. Förlåt för min divighet men jag lägger upp en på mig.. Kanske blir fler killar med sen.. 😛

jag_naken

 

Etiketter: , , , , ,

7 svar to “00.26”

  1. Jossan Says:

    Du behöver inte be om ursäkt… du duger gott att titta på.. 🙂

  2. 07.05 Lista « Fotografen Johannes Schander | www.schandermedia.se | info@schandermedia.se | Studio i Jönköping Says:

    […] 02. Vem såg dig senast naken? Du om du har sett det här inlägget: Naken Johannes […]

  3. Anonym Says:

    såg dej i jönköping i lördags;)

  4. ellinor larsson Says:

    sexigt kille med paraply under det är bara sexig så
    om amn säger det så

  5. misnp Says:

    flera kvinder i stockholm har flera foto på mig naken

  6. misnp Says:

    vi var 4 som vandra på vegen,3 grabbar och mig,vi gikk en snarveg gennom skogen och stoppet,da en sa at dei vilde se kuken på mig,med de samme tok alle af bukserna och var naken nede med stiv kuk,jag jorde de sam och stod mes stiv kuk,,min kuk var mucka større ,alla stirret på den ,och hopar at deira kuk sim ojh var stor vokser mere

Lämna en kommentar