23.15

by

Nu har jag gått igenom bilderna från Cicilias plåtning och jag testade även på ett nytt plugin till photoshop vilket har fått mig att älska svarttvitt så det kommer bli en hel del B&W i bloggen nu framöver.

Fler bilder kommer men jag hade inte tid till mer idag, ska nämligen upp hyfsat tidigt imorgon då en limousine kommer runt 10 och hämtar mig på Österängen där jag bor tillfälligt till på söndag. Att jag blir hämtat med en lång vit bil är väl inget ovanligt, men att se en limmo på Österängen kommer bli spännande! För er som inte har koll på Jönköping så kan vi jämföra Österängen med Rosengård fast med lite mindre våld. Med andra ord, lite trashy förort med mångkulturella invånare.

Back on track och titta på bilderna nu!

studio_cicilia2

Båda bilderna är klickbara om ni vill se dem större! 

 

studio_cicilia

Fortsättning av sessionen följer……..

Etiketter: , , , , , , ,

2 svar to “23.15”

  1. Sanna Says:

    Hoppas det är du som gjort en miss i photoshop så inte stackarn har så där smalt lår :-) ser ut som om vaden är tjockare än låret.

  2. Whistler Says:

    ISO 12800? >_<

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

