16.26 The stats of 2008

by

Från att jag först hörde talas om skriftformen ”blogg” och fram till att jag själv startade en så hatade jag alla bloggar! Det är nästan otroligt hur mina känslor för något kan vända så fort?! Det är väl nästan lite om att få barn? Du kanske är osäker och inte alls sugen på det, men när de väl kommer så tar du hand om det som inget annat… Sjuk liknelse kanske, men hoppas ni förstår 🙂 

Hur kom det sig att jag startade min blogg då? 

Det är en fråga bättre än någon annan. Den som kan svara på det får gärna kliva fram ur dimman. Tror nog ändå att det beror väldigt mycket på A-V.. Hon hjälpte mig i början och pushade på att jag skulle utvecklas kreativt och också växa med min blogg. Att bloggen inte skulle vara något jag skriver, något jag hittar på.. Utan att bloggen skulle vara mig, en helt enkel spegling av mig själv för andra. Om jag har lyckats med det vet nog ingen, men jag trivs med bloggen och kommer fortsätta länge till! Snart ska den byta hemsida och design… Inget annat skall förändras!!

 

Under 2008 har min blogg hunnit med, 

  • 410 inlägg (inkl detta)
  • 16 Kategorier
  • 469 Tags
  • 1941 kommentarer
  • 89 spam kommentarer (Bara?!)
  • 795 bilder och några hundra videos
  • 105920 sidvisningar, 
  • 3498 sidvisningar på den mest aktiva dagen 
  • 30047 unika besökare
  • 1467 unika besökare på den mest aktiva dagen

 

De fem bloggar som länkat till min mest

Gaybloggen.com
Annaviktoria.blogg.se
P1r.blogg.se
Juvlijja.blogg.se
Camillasjokvist.bloggproffs.se

 

De fem bloggar jag länkat mest till

Annaviktoria.blogg.se
bonatique.blogg.se
blogvovven.wordpress.com
catya.blogg.se
nevnarien.se

 

De fem mest googlade orden

Naket
Bakgrundsbild
Sophia Schander
Tfp
Vimmel Jkpg

 

De fem mest visade bilderna

opc_1517.jpg
opc_1555.jpg
opc_3365.jpg
blogg_svank.jpg
opc_3410.jpg

(när jag kollar på dessa förstår jag varför naket är mitt största sökord…)

 

De fem mest visade inläggen

kl08.42 Sophia Schander
kl17.25 ….
18.24
kl16.22
21.06

 

Jag önskar alla ett skitbra 2009! och jag tänker verkligen inte kasta in handduken än! 

handduk

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 svar to “16.26 The stats of 2008”

  1. Oliwia Says:

    Sv: Oh tack ska du ha ;D Kram Oliwia

  2. bella Says:

    Ja va härligt då!
    Ja jag bor kvar i Gävle..

  3. chaphia Says:

    nej för sjutton… håll i handduken…. asg….

  4. moa Says:

    sv: london is the shiiiiit 😀

  5. emily Says:

    kasta handuken 😉 fan va du e underbar söta pojk. massa kyssar t dig!

  6. Oskar Says:

    Jag hatade bloggar innan med, men sen så har jag fastnat här när jag hittade intressanta bloggar, sen började jag lite smått också! =)

  7. Elin [ n e v n a r i e n ] Says:

    Yeah nevnarien.se 😉

Lämna en kommentar