21.58

by

Det är nästan otroligt vad det sliter på en att flytta, packande och upppackande.. Allt är i en stor röra och man hittar inget😦 Men förhoppningsvis så ska alla kartonger och kassar vara upppackade imorgon.

Idag har vi (jag och min sambo) varit på IKEA och handlat lite strö saker och tittat ut vad vi ska ha för saker. Jag känner att jag har tagit på mig rollen som ljus/lamp ansvarig. Jag älskar ljus och vad man kan göra med det så något kul måste jag hitta på. Sen känner jag även att hallen måste bli ett riktigt praktbygge.. Jag ska fundera ut något spännande till den :) 

ikea_lamporOch klart man passade på att äta deras köttbullar🙂 Gott och man slipper laga mat själv!ikea_mat

Och även om vi inte är 13år så avslutade vi med en varsin glass..
(ikea ger ut gratis glass till alla under 13år)

2 svar to “21.58”

  1. Whistler Says:

    Sliter? Bah, du har ju inga prylar! ^^

    Hoppas att ni kommit till rätta, nu är det upp till er att ta upp manteln och göra ert bästa för att störa grannarna!😉

Kommentera

