10.30 Glada 3000

by

Weehoo!

Jag har fått över 3000 kommentarer!

Det här är kommentar nr3000:

Av Whistler på 23.17
Argh! Inga NSAID! >_<

Helt enkelt Jonas (Whistler) som gnäller på att jag tar alvedon. Det är tydligen inte bra då det hämmar proteinsyntesen eller nått liknande…

Men det är väl rätt bra att ha över 3000 kommentarer på 684 inlägg.. Jag tycker det iallfall🙂

 

(NSAID=Non Steroidal Anti-Inflammatory Drug)

8 svar to “10.30 Glada 3000”

  1. Anonym Says:

    haha görbra! gratulerar =) lycka till i örebro!

  2. Stina Says:

    Jättegrattis! Hoppas det går jättefort upp till 4000. Jag lovar att göra mitt bästa för att klaga/skratta/påpeka/gnälla/beklaga allt jag kan🙂

  3. annaviktoria Says:

    Min babe är duktig helt enkelt ^^

  4. Therese Says:

    Haha bra stina – jag lovar att hjälpa till😀

  5. E M M A Says:

    haha, snygg header!😀

  6. carroe Says:

    Hittade ännu fler gamla kort på dig :p Vet inte om du kommer ihåg den där fågeln som vi hittade, men det är när vi begravde den. Hittade ett på dig när du står i trappen i ert gamla hus också😀

  7. Johannes Schander Says:

    Therese: Tack för det🙂
    Stina: Var ärlig bara så blir allt bra🙂

  8. Anonym Says:

    Det är säkert ingen som bryr sig, men jag skulle vilja kommentera att alvedon (paracetamol) inte är en NSAID:P

Kommentera

