01.05

by

Maten är nu undanplockat och vi har gått in på efterrätten🙂 Första gången jag äter Ben & Jerry´s glass, men usch…😦  Inget för mig, möjligen att en annan smak skulle passa mig bättre… Nu sitter vi 4 personer och myser i en soffa framför Madagaskar 2 men ingen av oss tittar, vi bara pratar om gamla minnen och annat kul :) 

bild-404

Ett svar to “01.05”

  1. ina Says:

    Jag älskar Ben & Jerrys glass och min favorit är Choclolate fudge Brownie.
    Den är underbart god, cookie dough kan jag hålla med om att den smakar lite skumt. Men den med brownie är som sagt riktigt god!

Kommentera

