08.21

by

Morrn!! 

Jag har kommit på så sjukt många blogginlägg inatt. Vi var vakna till 5 och snackade, det blev nämligen så att jag bytte bort min skavföttersplats mot ett litet hörn i en dubbelsäng med två damer. Sexsnack hela natten och i mitt huvud finns väl typ 5st ”Mamma läs INTE!” inlägg…

Det hinner jag inte med nu, så pånimm mig och det på måndag!

4 svar to “08.21”

  1. Nathalie. Says:

    Visst är det! Meen det gick över när jag fick pizza sen😉

  2. silvia Says:

    mysig natt hade du ändå😉

  3. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Vet inte om du vet om det men MMS för iphone iaf
    http://mobil.feber.se/art/152679/antligen-mms-for-iphone/

  4. carroe Says:

    Har dom tyvärr inte på datorn. Men ska se om det finns någon scanner någonstans så kan jag fixa. Sophia var med på ett av korten också. Det känns så sjukt länge sen :p

Kommentera

