06.35

by

Fy fan säger jag!!!

Klockan är halv 6 så nu är det gnällmåndag🙂 Och eftersom jag inte kan sova så gnäller jag massor!🙂

Vilken jävla helg det har varit… 

Det är fruktansvärt roligt att jobba med Nordic Makeover, MEN! Inte när man har runt 40°c feber! Det har verkligen slitit på kroppen. Nästan ingen av modellrna har märkt det, för jag är ju alltid en Duracellkanin🙂

 

Här kommer lite bilder från förmiddagen på lördagen på Strömpis (aka och egentligen Villa Strömpis),

nm1

nm1

nm1

nm4

nm51

nm61

nm7

nm8

nm9

nm10

Fint va? Det är ett härligt gäng att jobba med, sa jag det? Om jag gjorde det så säger jag det igen! Schander Media❤ Nordic Makeover

 

Vi jobbade fram till 22 på Lördagen och då kom party feelings fram. Vi tog en snabb middag på Donkens drive in. Och klart man måste dryga sig lite när man kör drive in med en limmo, så Stefan åker fram till luckan där man betalar och sträcker ut bilens interntelefon till kassörskan så hon får prata med mig i baksätet. Jag frågar snällt, ”Hejsan, kan du be våran chaufför att köra fram så kan vi betala här i bak” Hon säger till Stefan att vi i bak vill betala så han åker fram. Vi sitter som 5åringar och fnissar i bak över vårt lilla bus! När ska betala våra 10 Big Mac samt 10 Cheeseburgare  så rafsar tomas runt i fickan och hittar bara 500 lappar. Det kostar 520kr… Så efter lite letandes så hittar han en tia och när han fortsätter leta efter mer så säger hon i kassan, ”Det är lugnt! Vi bjuder på de den sista burgaren”

nm11Sen åkte vi hem till stugbyn/campingen vi bodde i (och nu tänker ni stuga… Camping… Sunk!…) Men nu är det så att Gustavsvik Stugby är typ 5 stjärnig! Typ 40″ platttv, ismaskin, luftkonditionering, helkaklat badrum och gratis trådlöst och trådat internet. Det enda som var ett problem med stugan är/var att det satt en typ 80 liters varmvattenberedare.. Om inte mindre, vilket resulterade i en fruktansvärt kall dusch lördag morgon när ingen hade uppmärksammat att det var en så liten tank. Martin hade stått och diskat upp all disk från fredagen.. Snällt, men jääävklar var kallt! Samt att tjejerna som duschade innan mig tog lite för långa samt varma duschar. Jag fick dock möjligheten att ge igen på söndagen då jag tog en sköön dusch🙂

Lördagskvällen var spännande minst sagt, upp och ner med humöret, men totalupplevelsen var bra! 

nm14

nm161

nm15

Det kommer fler bilder från kvällen senare, det var nämligen Martin som fotograferade och inte jag, så han har alla bilder.. Men det kommer! :) 

 

Söndagen var jobbig med massa !!!!!!!! Men jag kämpade på och lyckades bra med dagen. En massa nöjda kunder och det glada humöret räckte hela vägen hem. I Bilen på väg hem så somnade alla, förutom chauffören och jag :) 

Men lite energi fans kvar i Martin och Rebecka så de ställde på en glad bild!

nm12

nm131Medans Andreas (aka Jamie från Mythbusters) somnade så fort vi rullade ut ur Örebro

Nu ska jag ligga hemma och ladda upp mig inför nästa event! Nästa event är 27, 28 och 29 Mars och i JÖNKÖPING!! Så alla Jönköpingsbor som missade chansen sist vi var här kan nu få möjligheten till en gratis modellfotografering inkl smink och hår!

Mer info kommer! 

 

Febriga och hostiga hälsningar från er favorit!

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , ,

9 svar to “06.35”

  1. Moa Says:

    Krya på dig goding🙂

  2. helena Says:

    Då får väl jag påminna om dina ”Mamma läs inte” inlägg som du lovade oss då eftersom ingen annan gör det😛

  3. Daniel Says:

    Skönt att du lämnade vissa detaljer ute från bloggen från hemresan iaf😛

  4. Maria Says:

    Kom på att du var med i någon dröm inatt -utan att jag sett dig på 15 år?! Det var konstigt, det minns jag. Du och din dam bodde i nåt kollektiv-boende där alla bodde i samma stoooooora rum. Det var något med hinkar med vatten, har jag för mig (vattenkrig?).. nån vovve också. Ja, konstigt!

  5. Daniel Says:

    Haha, shoot bara. Jag såg ingen bloggkamera, och det som inte finns på bild, har aldrig hänt! ;D

  6. Sanna Says:

    Tjejen i skinnjacka och uppsatt hår heter inte kanske nathalie?

  7. Johannes Schander Says:

    Sanna: Tror hon heter Maria.. Men är icke säker🙂

  8. speqwfilm Says:

    HTsWSc , [url=http://.com/]nchwidmpuhki[/url], [link=http://.com/]duhiavklcjpp[/link], http://.com/

Kommentera

