17.39 Ego?

by

Som oftast vill jag synas och höras mest på fester och liknande! Men det är inte alltid det blir så, vilket förmodligen är bra då det inte är så uppskattat av alla.

Här har Martin Blomkvist lyckats ta en bild som verkligen återspeglar hela min känsla! Tack Martin🙂

2632_60178555845_725395845_2000439_3796701_nHörde jag hur det ekade i alla villor i sverige *Diiiiiiivvvvaaa*…. Jag är inte säker, men möjligt ^^ 

Nu ska Divan till biblioteket och låna lite böcker så jag har något att göra när jag ligger hemma och är sjuk.. Febern sitter fortfarande i tyvärr😦

5 svar to “17.39 Ego?”

  1. Sarah Says:

    egolicious !! klart man ska synas och höras . annars vet ju folk inte vad de missar . de som hörs och syns mest är dom som brukar ha/vara roligast på festen😀 sooo keep it on !

  2. Tussen Says:

    Skulle de va en nackdel att man vill synas?!? Det är ju divan som drar festen. Nån måste ju offra sig och vara motorn på festen.

  3. Calle Says:

    Babyface?

  4. Maria Says:

    HAHA!!!

  5. Susanne Says:

    Du är ju så sööööööööööt!

Kommentera

