17.15

by

Nu börjar det ordna till sig, min feber är borta och jag känner mig piggare, ett bevis på det var att jag verkligen inte kunde somna inatt. Vart vaken till 9 på morgonen.

Under natten så passade jag på att titta på Apples video om nya iPhone programvaran 3.0!! Den är helt underbar och nu i sommar så kommer MMS och massa, massa, massa annat kul till iPhonen. Så pass mycket att det kommer kännas som en helt ny lur! Underbart! 

 

Nu sitter vi (Jag och Anna) vid köksbordet och äter en ”Nördfrukost” Istället för att sitta och mysa/gulla vid frukostbordet så sitter vi vid varsin dator med några mackor mellan tangenterna… Gulligt va? 

 

Lite frukostunderhållning (jag vet… Det är inte frukost tid, men tänk er att klockan är 8-9 typ så att det känns mer normalt att lägga upp ett inlägg om frukost ^^ ) 

Funny bowling

2 svar to “17.15”

  1. Andrea Says:

    ”nördfrukost” är bra grejer… Det förekommer alldeles för ofta här hemma ;D

  2. carina Says:

    hej lämnar ett spår efter mig:-) nice blog

Kommentera

