17.58 Shopping

by

Jag och de två fröknarna har varit en sväng ner på väster. Jag var sjukt hungrig samt gnällig så jag tjatade till en vända in på Telia med😉 Och kom ut med en ny mobil. 

Lasangen vi hittade på Torpas nyöppnade pastaställe Tortellini var inte heller så dum🙂

cimg1299

Nu tänkte jag döö lite på soffan för jag blev väldigt mätt🙂 Sen blir det kanske en After Work någonstans med Stefan.. Vi får se!🙂 Ikväll ska jag nog se till att jobba lite, så är era planer att gå ut och slira så ses vi!

 

Och vad ska jag nu göra med telefonen? Jag funderar på att packa upp den, men den funkar även väldigt bra som prydnad i fönstret! Och en telefon för 6500kr är dyrt! Men en fin prydnadssak för samma pengar är ju helt okej! Och konstens värde sitter väl i betraktarens öga!🙂

cimg1306

2 svar to “17.58 Shopping”

  1. Susanne Says:

    Så nu när du har din iphone igen kommer vi få se massa nya uppdateringar på världens bästa blogg?

    Tjoho.. helgen är räddad…🙂

  2. Alexander Gustafsson Says:

    Då måste du ju testa 3.0😉
    Äntligen mms, äntligen kopiera klistra in, äntligen vidarebefordning av sms, och massa annat smått o gått.

    Dock får man massa buggar på köpet, men klart värt de.
    Äntligen kan den stava still sängen utan att de ska bli sången😛

Kommentera

