17.37

by

Vad det känns bra att kunna blogga ”on the run” igen. Nu sitter jag i bilen på väg till mäster gudmunds källare för att äta middag med Annas föräldrar.

Idag har jag sovit hela dagen. Jag var ju ut igår… Det som skulle blivit en öl slutade med en riktig brakkvall! Jag och stefan riktigt drog till det igår..

Sen gjorde jag en rätt dum grej med. Jag bartendern att göra oss fulla ^^ fick in 2st 6cl absint typ 80% och 2st tokyo icetea (typ som long island icetea) och vi blev tokfulla!!

Innan dess så hade vi varit på olearys och beställde även där vad som…
Det kolla bilden så förstår ni🙂img_0001

6 svar to “17.37”

  1. Björn Enghed Says:

    Hoppas Nonno & Stefan tog väl han om er på Mäster?

  2. Susanne Says:

    Bilen till Mäster Gudmund? Hallå … vad har hänt med träningsmänniskan… hihi…

  3. Joulie Says:

    Men du! Vad heter den drinken, dricker den jämt. Men kan bara beställa från en, bara för att han fattar vad jag menar med mina scharader, haha.

  4. Lina Says:

    Oj ojoj dom såg lockande ut =)

  5. 19.14 Lördag « Fotografen Johannes Schander | www.schandermedia.se | info@schandermedia.se | Studio i Jönköping Says:

    […] gången jag beställde denna kombo var när jag och Stefan var ute och tog en krogrunda i mars. Den är ett bra recept för en härlig […]

  6. xx Says:

    drinken heter Strawberry Daiquiri

Kommentera

