04.40

by

Någon som funderar/funderat på att köpa en iPhone?

Jag kan bara komma med ett råd, och det är KÖP!

Kan inte förstå er som klarar er utan en. Som ni säkert minns så tappade jag min första vita fina 16gb iPhone i en taxi… Och nu så köpte jag ju en ny, trotts att jag haft mobilen i över 6 månader så köper jag en precis lika dan. Även om konkurenterna har släppt flera hundra ”iPhonedödare” så blir jag inte minsta sugen på att köpa någon av dem. iPhonen är ju inte en billig! Den är snarare snordyr då den kostar 6500kr! Men den är såå värd det! så jag ligger minus 13000kr på mitt iPhone konto nu ^^ Men jag har bästa mobilen evver!

bild-413

Etiketter: , , , , , , , ,

11 svar to “04.40”

  1. Peter Says:

    Se det inte som att du ligger minus… Du ligger ju på 13000 PLUS för du har ju fått förmånen att ha ägt två iphones… och vita dessutom…🙂

  2. Lina Says:

    Jag är inte hemma nu till helgen så mkt vet jag tror jag ska försöka hitta nåt jobb i jkpg snart så himla kjobbigt att åka runt ! Men som sagt I örebro skiner solen idag så det är ju ett plus =P

  3. Alexander Gustafsson Says:

    Finns inget som slår denna underbara mobil. iPhone-dödarna kommer aldrig kunna döda iPhone🙂

    Ända som kommer slå iPhone 3G är ”iPhone 2” som kommer i sommar ;D

  4. Lena Says:

    va söt du är i ditt rufsiga hår🙂

  5. Cole Says:

    dom som hatar den är dom som inte har en ;p

  6. Anonym Says:

    Hej! Jag ska på bilmässan nu i april och undrar om du vet om det händer något under påskhelgen på krogarna och sånt?

    Ha det bra!

    Kram / Kajsa

    • Johannes Schander Says:

      Kajsa: Fel killa att fråga, jag har inte koll på någon som händer så långt fram. Jag kommer säkert lägga upp ett blogginlägg om det lite längre fram. Men än så länge vet jag inte om det händer någon speciellt. Jag kan nog iofs lova dig att det kommer vara tokmycket folk på Harrys och Sliver! De flesta krogar brukar ha fullpackat den helgen🙂

  7. Alexander Gustafsson Says:

    Johannes Schander: att använda iPhone som modem till datorn utan att ”hacka” den kommer går i os 3.0😉

    Jag har ju beta versionen av 3.0, dock har jag inte riktigt fått de o funka på min mac ännu:/
    Man kan ansluta till iPhonen’s nätverk via USB eller Blåtand.
    Andra har fått det att fungera redan, men som sagt jag får upp fel på mitt blåtand:/ humm.

Kommentera

