13.11 lunch

by

Maaat!!

Nyss var jag så fruktansvärt hungrig att jag hotade Anna till livet om vi inte tog en lunch innan vi gjorde något annat idag! Och klart hon lyssnade ty hon är bäst!

Idag blev det Åtta Glas och hur fint känns det inte när ägaren vet vad jag vill ha för mat utan att jag säger det? Spännande måste jag påstå…

Och gott var det!

3 svar to “13.11 lunch”

  1. Chatrine Says:

    Åh… hur god såg inte den potatisen ut då… vill ha vill ha vill ha…🙂

  2. Jre Says:

    Avokado burgare med crisscross potatis is the shit!!!!!

    Enligt uppgift skall denna potatis gå att köpa på Ica maxi..

    • Johannes Schander Says:

      Chatrine: Den var ju grymt god med!
      Jre: Det är faktiskt så att jag har köpt crisscross på just ica maxi en gång. Fast utan fritös så blir de inte alls roliga, men har man en så varför inte!🙂

Kommentera

