20.23 iLove mac!

by

Jag älskar ju mac, och det har jag ju alltid gjort! Men nu när min sötnos även har börjat göra det så blir vi nästan löjliga! (på ett enligt mig gulligt sätt)

När hon nyss började ställa upp sin iPhone kartong bredvid mina två för att ta kort till sin blogg, så såg jag verkligen hur det ser ut.. Vi är macifierade Big Time!img_0033

Fint va! Och tillsammans på mindre än ett år så har vi köpt

  • iMac 24″
  • MacBook Pro 15,4″
  • MacBook 13″
  • iPhone 3G Vit 16GB
  • iPhone 3G Vit 16GB
  • iPhone 3G Vit 16GB

Och snart en Airport Express (trådlös router från Apple) Man kan verkligen bli kär i ett företag. Tack Steve Jobs!

Etiketter: , , , , , , ,

6 svar to “20.23 iLove mac!”

  1. Christoffer Says:

    Kan du inte lotta ut en iphone till en karlstAbo;)

  2. Whistler Says:

    Sök spons på bloggen från Apple? ^^

  3. Alexander Gustafsson Says:

    Satsa på en Time Capsule istället för Airport Express😉
    Samma sak fast med mer funktion ^^

    Om du inte redan har en nas hemma då dvs.

  4. Christoffer Says:

    du kan ju alltid köpa ;)hehe

Kommentera

