13.24 so good

by

Nu har vi börjar riva upp allt. En stund till sen är det klart och då går vi på lunch!🙂

6 svar to “13.24 so good”

  1. lina Says:

    Härligt Käkade precis en hembakad kyckling paj och sallad till lunch =) Yummie!

  2. Andreas Says:

    Ni är väl mer seriösa än den där firman som ligger i Stockholm; The Studio – modell för en dag?

  3. jocke Says:

    när kommer vimel bilderna från strömpis örebro den 14/3??

  4. Lotta Says:

    Blev stylad av era oproffessionella minderåriga stylister på ert förra event. Något jag ångrar men såå glad att min pappa jobbar på skatteverket och er lyxres snart når sitt slut. Synd bara att jag råkade betala för skitbilderna.

    • Johannes Schander Says:

      Lotta: Varför så arg attityd och anonymitet? Du får väldigt gärna skicka ett mail till mig så kanske vi kan hitta en lösning på det hela, och om inte annat så vill vi gärna ha feedback på varför du är missnöjd. En enkel förklaring duger jättebra🙂

      Vi frågar säkerligen 4-8ggr per modell om de är nöjda med smink och hår, som du inte har sagt något under tiden så kan jag inte göra så mycket… Och att din pappa jobbar på skatteverket skall icke vara något problem då vår verksamhet är ren. Vi är relativt nya som företag men väldigt duktiga på det vi gör, det märks på hur många nöjda kunder vi har som köper våra bilder trotts att det icke är något köptvång. Och att vi har en eller två som dig är inget med tanke på hur många modeller vi har fotograferat sedan vi startade. Det var en tjej från Linköping som klagade lite på hur hennes upplevelse var och då bjöd vi in henne till Örebro och rättade till det. Nu är hon supernöjd med vad Nordic Makeover har gett henne och nu kommer du som nr2 av de som klagat. Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd såhär i efterhand men hur ska vi kunna göra något åt det om du inte säger till. Nu när vi vet att du är missnöjd så kan vi säkert lösa det, om du kommer fram ur mörkret! Skicka som sagt ett mail till info@nordicmakeover.se och vad har minderåriga stylister med saken att göra? Vi har en tjej som är sjukt begåvad hårstylist som är under 18, hon har minst lika många nöjda kunder som våra andra stylister med mångårig erfarenhet. Men som sagt, blev du missnöjd med din styling så hade vi kunnat göra något åt det på plats…

      Jag hoppas verkligen att du hör av dig så vi kan lösa det här!

      Mvh Johannes Schander

  5. Jossan Says:

    Fattar inte hur man kan vara både dum och ful… Om jag varit så dum att jag köpt bilder jag inte var nöjd med hade jag inte skrivit ett inlägg här och erkänt det officiellt utan krypit ner under min sten igen där jag hör hemma.
    Jag är super nöjd med mina bilder och är jätteglad för alla bra makeup-tips jag fick i Borås.

    Tack!

Kommentera

