00.25 Sweet!

by

Det finn något litet att fira idag! För idag har jag nämligen gått över 200000 sidvisningar på bloggen!

header-blog.jpg

Shoohoo lixom ^^

Jag vet… Det är typ vad Blondinbella har om dagen, men jag är en liten ödmjuk fotograf som tar mig tiden att svara på alla mina kommentarer! Så ge mig lite grattiskommentarer och ställ gärna några frågor till mig🙂 Jag svarar ärligt på det mesta😉 Ämnen som vi kan skippa är,

  • Vad jag tjänar per månad
  • Hur lång penis jag har
  • Frågor om min barndom (minns typ inget!)

Frågor som däremot uppskattas är,

  • Frågor om mitt fotograferande samt fototips/frågor
  • Frågor om min sexuella läggning
  • Frågor om hobbys
  • Apple relaterade frågor😉
  • Och allmänna sexfrågor!

Så kör på!

Etiketter: , , , , , , , , ,

13 svar to “00.25 Sweet!”

  1. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    ”svara på alla mina kommentarer!”

    Well, kan jag tyvärr inte hålla med om! Jag har då inte fått svar den senaste tiden ^^

  2. Ludde Says:

    Hur ofta tränar du och när får vi se resultaten? Dåligt med bilder på dig senaste tiden🙂

  3. Magnus Says:

    Nu ska jag passa på. Jag fick för mig att köpa en systemkamera det är en Canon 450. Hur gör jag för att ta bra bilder på en TV = det som visas på TVn, antingen blir det för ljust eller för mörkt. Är väldigt novice på sånt här så inga konstiga termer tack =)

  4. Erik B Says:

    Hej. Få säga grattis till alla sidvisningar. Eftersom du nu vill ha lite frågor så har jag en här. Du som fotograferar mycket i studiomiljö, kanske kan tipsa mig lite.

    Vilken studioblixt skulle du kunna rekommendera till en nybörjare, som inte är allt för dyr men som är hyfsad bra, och vad tror du om att köra med två-tre SB-900 som blixtar istället för studioblixtar?

    Vad är bättre, paraply eller softbox?

    Tackar för en bra Blogg och hoppas du fortsätter!
    /Erik

  5. Anonym Says:

    Ok, ett par frågor då:
    – favorit sexställning?
    – mest udda plats du haft sex?

  6. ida Says:

    Grattis =)

  7. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Sv: Måste de va en fråga för att få något tillbaka?😉 hehe

    Snart påsk och custom Motor show i Elmia, ska du dit?

  8. Andreas Says:

    GRATTIS! Måste kännas rikrtigt skönt.
    Sååå, ja, det har jag ju aldrig frågat om. Sexuella läggningen?

  9. Anonym Says:

    Jag har frågat när dina ”mamma läs inte”-inlägg kommer som du å anna pratade om nån natt?🙂

  10. silvija Says:

    Hahhaha va skön du är…

  11. Anders Says:

    En sexfråga;

    När du har sex, hur lång uppskattar du att din penis blir då?😛 haha

  12. Johannes Schander Says:

    silvija: Tack🙂 Jag gör mitt bästa!

    Anders: Du är lite rolig du😉 Tänker som sagt inte lämna ut så pass personliga detaljer😉 Men fråga får man alltid🙂

Kommentera

