02.30 Surt!

by

För er som har funderat lite, bilen… Hondan… Den fina S2000…

Den var bara ett Första April skämt!

Nu såhär i efterhand så tycker jag inte alls det var roligt..😦 För jag vill verkligen ha den bilen! Får försöka övertala Karl att han säljer sin till mig🙂 För det var ingen lögn… Han har en och den är väldigt trevlig!

84009_1212936577jpg

Någon som blev lurad? Och några som inte trodde på det? Confess!

Etiketter:

9 svar to “02.30 Surt!”

  1. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Fan, jag gick på det!!!!😛

    Du var den enda som lurade mig! haha

  2. Whistler Says:

    Jag är godtrogen, men det visst du väl redan.

  3. Therese Says:

    Haha mig lurade du!! och jag som aldrig går på skämt.. gaaah!

  4. _max_ Says:

    Jag gick på det :p men om du inte har köpt en S2000 kan jag rekommendera att kolla på mobile.de efter en Z3🙂 jag köpte min i bebra, drygt 70.000 billigare än i sverige, så det är värt det🙂 om du vill ha tipps på bra saker att kolla efter så har jag redan gjort all research.

  5. helena Says:

    Okej, jag gick på det. Sen hann jag bli väldigt avundsjuk och funderade på en karriär som fotograf så man kan köpa snygga dyra bilar bara sådär. haha.

  6. Carro Says:

    Yeah, you got me to

  7. Björn Enghed Says:

    Usch, 1a aprilskämt är nog det värsta jag vet! Tyckte dock för mig själv att de kändes som en skum bil för en fotograf som vill ha med sina prylar..😉

  8. Andreas Says:

    Hahah, fan vad du lurade mig då😀

  9. Anonym Says:

    http://www.wheelnuts.se/index_lager.html

Kommentera

