13.24 Söndag

by

Ojs, igår var bra! Hade jättekul och alla var snälla och glada🙂

Idag blev jag så totalt lycklig! Vaknade kl 12 och när jag gick ner till receptionen för att lämna in min nyckel till rummet så frågade jag vart man kan äta i stan. Snabbt och gott var mina krav.. Då säger hon i receptionen att de serverar frukosten fram till 13.00!! Jag sprang in och åt frukost! Så gott dagen efter🙂

Nu kör vi på med fotograferingen och vi räknar med att vara klara runt runt 20.00!

Tack för alla grattis jag har fått🙂 *För idag är ingen vanlig dag, idag är Johannes födelsedag! (Och även min mammas, så säg grattis till henne med)*

img_0104img_0107img_0108img_0109

Ett svar to “13.24 Söndag”

  1. Morgan Says:

    Är jag verkligen så dum och allt vad det heter så du ber någon annan du känner att driva med mig? Hade du vart smart nog att ringt själv hade jag nog vart dum nog att gå på det.

    Grattis eller nått

Kommentera

