07.35

by

Godmorgon alla morgonpigga läsare!

Jag tycker synd om er som just kommit till jobbet eller är på väg dit.. För er kommer det bli en lång, men förhoppningsvis trevlig dag på jobbet. Själv så ska jag njuta av veckans sista soliga dag genom att sitta framför datorn.

Ska skicka lite fakturor och bråka lite om obetalda.. Sen ska jag även utveckla SchanderMedia.se till perfektion! ^^ Den kanske inte kommer bli perfekt, men utvecklas ska den. Det ska bli spännande att se hur allt blir🙂 Igår/inatt har jag byggt om den här bloggen totalt! Den finns redan på webben för allas ögon, men det är inte lätt att hitta den.. Det är snarare skitsvårt att hitta den, men lyckas ni så grattis!🙂 Då får ni se min helt nya blogg först ^^

pre

Etiketter: ,

2 svar to “07.35”

  1. kokos Says:

    ”who needs a barbie when johannes is delivered in family packs* ^^

    Gillar den nya designen på bloggen:P😀

Kommentera

