20.28 Hv71

by

Första perioden avverkad och hv71 leder ned 0-1! Tokbra för om de vinner sm så blir det en grym fest på söndag här i jönköping. Och det vore inte fel, då blir det en riktig långhelg på krogen.. Harrys har liveband typ hela helgen. Öppet till 2 alla dagar utom lördag då de har en timme extra. Hela jönköping kommer krylla med bilantusiaster hela helgen då det är bilmässa i helgen.

Jag och Anna har presspass till mässan hela helgen så vi ska upp och jobba lite🙂 vilka dagar det blir vet jag inte, men på lördag ska vi upp dit med några från nordic makeover för att göra lite reklam och ha lite kul. Sen blir det en rejäl brakfest på lördagskvällen. Det ser jag fram emot! Dock ska jag vara nyckyer så jag slipper alla klagomål om hur oseriös jag är som fotograf… Varför får man inte vara ledig ibland och ha kul? Nej, jag fattar inte..

En bild på hv favoriten Davidsson i periodpausen,

Sa jag att vi sitter på harrys? Anna och snart även jannike tar sig en liten cider till matchen. Anna jobbar torsdag-söndag så hon passar på😉

Ett svar to “20.28 Hv71”

  1. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Jag ska jobba åt Garaget.org och en lokal tidning på Elmia iaf!🙂 Vet inte vilken dag ännu!

    BTw, FBK vinner guldet😉

Kommentera

