14.28

by

Jag har verkligen kommit fram till att jag behöver mat på morgonen.. Jag blir så grinig/tjurig om jag inte får i mig frukost.. Idag blev det ingen frukost utan en lunch på En Italienare & En Grek. En supergod pizza, vad mer kan man begära? Nu ska jag och gullet iväg till några bilhandlare och fortsätta jakten på bil, kanske ska till runes i Habo och titta på en Honda??😉

2 svar to “14.28”

  1. Whistler Says:

    Det där är ingen pizza.

    Den har ju ingen sås…

    • Johannes Schander Says:

      Whistler: Pizza utan sås.. Det är väl helt enkelt en pizza utan sås? Smakade bra, men visst… En vesuvius med sjukt mkt sås är trevligt det med.. Helt olika saker, men ändå samma. Udda🙂

Kommentera

