23.46

by

Det har varit en tråkig dag för bloggen idag.

Det känns som jag bara åkt runt i olika bilar hela dagen.

Vi har varit på flera olika bilhallar men något jag kan säga är att både jag och Anna hatar Autocenter här i Jönköping. Så fruktansvärt otrevlig och arrogant säljare. Han ville verkligen inte sälja en bil till oss. Han behandlade oss som om vi vore 15åringar utan körkort!  Kände mig nästan förolämpad stundtals.

Men direkt efter det så åkte vi min favoritsäljare på Jakobssons, 10 tummar upp till Hobbe! Och jag blir bara mer och mer kär i BWM 1serien.

Anans favoritbil hittade vi på Holmgrens. Vi ska ta en funderare på den men… Vi får se. Gissa vilken bilmodell det är?

img_0167Nu ska jag iväg och jobba lite. Det blir en lång vimmelhelg måste jag säga! Ska försöka på Onsdag till söndag faktiskt🙂 Idag blir det Club Hollywood på 8Glas! Ses där🙂

Etiketter: , , , ,

4 svar to “23.46”

  1. AnnaViktoria Says:

    I loooove it!! ^^

  2. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Opel astra GTC eller något gissar jag på..😛

  3. Anonym Says:

    ja det gjorde vi =)

Kommentera

