23.35 Forumsnack! ^^

by

Hittade en rolig tråd på ett litet Jönköpingsforum som är väldigt spännande då det inte är någon moderering eller censur på det (Precis så som jag gillar det!).

Det fanns en tråd som hade titeln Nordic Makeover och hela tråden handlade om hur vidare Nordic är ett seröst bolag… Jag kunde ju inte låta bli att svara på det! Tycker ni att jag var lite för dryg?

Uffe: ”Vad jag sett så åker de runt i en limmo med ett gäng flickor, styrt av en medelålders gubbe med komplex stora som Themsen. Småpojkarna imponeras av detta och vips, ideell arbetskraft. Nåja. ”

HAHAHAH! Uffe, du är ju för rolig🙂 Självförtroende större än Themsen är en liknelse jag skall börja använda, fast på ett positivt sätt🙂 Jag gillar när alla är sådär tråkigt glada och trevliga mot varandra.

Nog med allt töntigt snack om vänlighet och vidare till det som faktiskt duskuteras.

Vi på Nordic Makeover (Japp.. Jag jobbar för dem) är otroligt seriösa på jobbet. Om vi sen går ut på kvällen ska väl inte spela någon roll? Skulle McDonalds vara ett oseröst företag bara för att de är mest unga som jobbar där och att de gillar att festa på helgerna?

Vill inte vara otrevlig Uffe, men på min blogg har jag fått en hel del skit över att vi festar på helgerna och en hel del personlig kritik riktad mot mig för att jag är en oseriös fotograf bara för att jag dricker alkohol och har kul på min födelsedag… Väldigt tråkigt, men vissa gillar verkligen att vara taskiga.

Vi på Nordic har haft in massor kunder som tidigare har provat liknande event hos olika konkurrenter med mycket ont att säga om dem! Och efter vår Modell under en dag upplevelse har de varit toknöjda!

Det är väl lite det som är hela grejen med vår affärsverksamhet? Vi erbjuder faktiskt gratis Smink, hår och fotografering, för är man inte nöjd.. Så är det okej att bara gå därifrån! Hade vi varit oseriösa, hade vi inte varit duktga… Så hade vi inte tjänat en krona! Och eftesom att vår verksamhet går runt så måste väl det tyda på att vi är grymma som ett team?

Vi har plåtat flera hundra modeller och det är bara två personer som klagat än. En som var missnöjd pga hennes klädval och då löste vi det på ett bra sätt och en annan tjej som i min blogg påstår sig vara ytterst missnöjd och att hon känner sig korkad för att hon köpte bilderna av oss. Hon är ännu anonym och har egentligen inget bevis på att hon faktiskt har varit där.. Så jag vet inte hur mycket man ska tro på det.

Nu känner jag att det verkligen är dax att runda av det här inlägget… Nästa Nordic Event är i Kalmar om två veckor. Vill ni se mer av oss och vad vi gör så har det varit ett hett ämne i min blogg under den senaste tiden då vi har kört fleta helger i rad.

Mvh Johannes Schander

https://schander.wordpress.com/

Etiketter: , , , , , , ,

4 svar to “23.35 Forumsnack! ^^”

  1. Jenny Says:

    hehe japp!=)

  2. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Avundsjuka… Men som du säger, om det inte hade varit nöjda kunder så hade det aldrig fungerat!

  3. Ellen Karlsson Says:

    Go Nordic Makeover Teamet!🙂

  4. Ellen Karlsson Says:

    Sant, avundsjuka e bland det svenskaste vi har!🙂 haha
    la till min åsikt under min blogg, samt gjorde lite smgreklam för både nordic och din blogg!
    helt gratis haha
    glad påsk

Kommentera

