22.19

by

Dagens besök på mässan gjorde mig lite besviken… Jag såg en hel del fina bilar som inte fick mig de minsta mer sugen på en liten sportbil… Inte då.. ^^

Men alla omtalade ”coola” bilar som det har pratats om inför mässan var väl sådär… Och mest sur är jag på de som ljussatt montrarna.. Hallå?! Hur ska man kunna ta coola bilder när ni har tänkt med röven? Skärpning elmina eller själva utställarna?

Imorgon ska jag upp och faktiskt ta lite bilder på bilarna. Idag tog jag bara kort på två olika,nmo_8653Och en liten Audi TTs så klart!🙂nmo_8669

Men det jag menar med ljuset på bilarna är att de skapar stora skuggområden på bilarna och sätter det så högt upp så man icke kan leka med motljus på det här sättet, nmo_8674På motorcykelsidan så fann vi en Gammal härlig Harly och en hoj som skulle passa Anna så perfekt! (även om det inte syns så har de en guld krona som tanklock)nmo_8640

nmo_8642

Jag tänkte även på hur lite naket det var på mässan. Imorgon ska det bli ”Bilbrudsjakten” Och jag ska jaga upp varenda bilbrud, men idag var det enda avklädda jag såg den här tjejen som blev målad på,

nmo_8660nmo_8662

Men hon kan inte varit så spännande enligt de flesta.. Anna gick några meter från henne och satte sig på en kant under tiden jag tog bilderna på tjejen. Sen när jag gick tillbaka till Anna och började ta lite bilder på henne så fick jag med mig flera av fotograferna som tog bilder på tjejen som blev målad… Så jag stod på knä och tog bilder på Anna och då hade jag en hel fanclub bakom mig med allt från mobilkameror till systemkameror som tog kort på henne ^^ Kanske inte så konstigt med tanke på Annas underbara midjemått och bröst🙂 Hon har verkligen den perfekta kroppen, stor rumpa, smal midja och stora bröst🙂 Sen att hon är väldigt söt samt smart med gör henne perfekt ^^nmo_8681

OBS! WordPress är inte så super på att hantera färger i bilder… Så testa att klicka på bilderna så ni får upp dem större för att se skillnaden på färgen!🙂

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 svar to “22.19”

  1. Anonym Says:

    du missade väl inte mels drivin..

  2. silvija Says:

    wow, snygga bilar

    Svar: Jaha kul att hon iaf besöker bloggvärlden iaf hehe.. synd att det blev som det blev, för jag saknar verkligen hennes blogg. Jag skrev 2 mail till henne efter det somhade hänt. Först fattade jag ingenting.. Visste inte ens att nån avslöja henne, fattade nada.. men sen när man sökte på google kom de upp nån information hör och där.. Ja, vi vill verkligen ha henne tillbaka.. Hoppas hon hittar tillbax hehe..
    Ha det så bra.. God natt

  3. AnnaViktoria Says:

    Du är bäst älskling (L).
    Kärlek!!!

  4. Janne Says:

    Hallå!!!!
    STOR RUMPA?
    Sällan!
    Hon är petit perfekt!

  5. Janne Says:

    Eller?

Kommentera

