02.57 SOVA!

by

Nu är det verkligen dax att sova, ikväll/inatt så har jag varit ute och motionerat🙂 Nyttigt och nått jag ska börja göra oftare igen..

Imorgon skall jag åka upp till mässan i lite vettig tid tänkte jag så att jag hinner plåta allt vikigt. Hoppas det är mycket folk där imorgon, det vore skoj! För idag var det lugnt där uppe,

nmo_8657

Etiketter: , , , , , , , ,

Ett svar to “02.57 SOVA!”

  1. kokos Says:

    när ska du dra dit? .
    messa mig, jag vill dit och jag är ledig….🙂

Kommentera

