01.40 Lite bittra ord innan jag lägger mig…

by

Fick en kommentar av en ”Lena” Nyss ang mitt ”Britains Got Talent” inlägg som löd,

Eller så är det så att man med stigande ålder och därmed mängd vett i huvudet inser att livet inte bara är yta och fusk utan faktiskt substans och ren talang. Man ska aldrig bedöma en boks innehåll efter dess omslag

Och det fick mig att fundera lite.. För det jag skrev i inlägget menade jag. Att hon borde tänkt på mer än sin sångröst och gått till en talpedagog innan hon satsade på sångkarriär!

Så mitt svar till Lena blir,

lena: Njea, även om man inte ska… Så dömer de flesta boken efter omslaget, och det är väl inget fel med det? Det har ju bara gjort att bokförlagen satsar lite mer på omslagen! Eftersom att när någon har lagt ner mkt tid på innehållet så tar ju omslaget bara någon timme att fixa till.. Det samma gäller personer! Har man en bra insida så går det fort att fixa till utsidan! Jag anser bara att folk är så rädda för förändring, samt att de flesta är för lata…

Nog om det! Nu ska vi sussa så fint jag, Anna och Vovven… Imorgon hoppas vi på fint väder så man kan uträtta allt man ska med ett leende på läpparna över att det är vår!!!!!!!!!!

3-feet-under

3 svar to “01.40 Lite bittra ord innan jag lägger mig…”

  1. e Says:

    HAHA och vovven… (……)😀

  2. HDR-fotografen Says:

    Omslaget är jävligt viktigt. En bok med fult omslag köper jag inte.

  3. 21.30 SÅJA! « Fotografen Johannes Schander | www.schandermedia.se | info@schandermedia.se | Studio i Jönköping Says:

    […] 2. Utseende har betydelse […]

Kommentera

