07.40 Got time to kill?

by

Känner du att du har för mycket tid över?

Jag gör sällan det, men om jag hade haft extra tid över så skulle jag nog testat på att göra något liknande som dessa killar gjort, 90733_1200108471Hur många legobitar? Eller varför inte göra motiv med hjälp av rubiks kuber?

29602_1200108486Usch vad tråkigt! Helt seröst?! Vem lägger tid på dessa konstverk? Förstår mig inte på vissa personer. Skulle jag haft tid att döda så hade jag gått till gymmet oftare eller spenderat mer tid med mina vänner🙂 För att vara snygg och ha bra vänner är väl det viktigaste här i livet? Näst efter jobbet såklart😉

Etiketter: , ,

4 svar to “07.40 Got time to kill?”

  1. Anonym Says:

    kära nån, det måste ju verkligen vara ett heltidjobb det där.
    hur kommer man ens på idén om kuberna.
    undra hur lång tid det tar, vore intressant att veta.

    iaf, hur är det med dej?
    du verkar ha det fint och njuta av våren ^^
    fick du en din födelsedag? och GRATTIS i efterskott ^_^
    jag var bortrest och hade glömmt min mobilladdare hemma.
    men jag tänkte på både dej och Chattis ^^,

    • Johannes Schander Says:

      Josefin Sjöberg: Allt är toppen med mig nu när det är vår🙂 Jag mår verkligen bättre på sommaren (som alla andra typ)
      Jag fick massa grattis på födelsedag så då blev det bara för många, det är ju mer utmärkande att säga grattis i efterskott eller i förskott🙂

  2. Josefin Sjöberg Says:

    oj det var jag som skickade förra inlägget, tss😉

  3. luggruff Says:

    Hjärndött skrivet. Beror väl på vad man får ut av det? Kan nog hända snubben fick mer ut av detta än du fick på en månad eller två’s arbete.

Kommentera

