23.57 Opel GT…. Njea….

by

Ni måste titta på videon! Och hela med🙂

Jag tycker faktiskt att det är löjligt roligt att leka med video, även om jag inte har någon bra videokamera. Funderar på om jag ska utöka verksamheten och införskaffa en ordentlig videokamera🙂

Tänk med på det när ni tittar på videon att det är 120km/h väg i slutet. Det är ju därför det ser ut som att alla andra bilar kör långsamt😉

Schander Media Provkör Opel GT

Vi på Schander Media letar efter en bra bil till företaget.

Det krävs ju att den har ett bra reklamvärde med, alltså en bil som sticker ut i mängden! Dock blev vi riktigt besvikna på denna Opel GT…

Den har ett utseende som imponerar på de flesta, annat kan jag inte säga.. Den är underbart bred och ser ut som ett fartmonster!!

Men när det kommer till körningen så är den tyvärr värdelös.. Den känns inte de minsta bättre än en Opel Astra OPC (sportmodellen). Den ser inte ut som en Opel, men körupplevelsen är opel rätt igenom. Den känns trött trotts att den har nästan 300hk under huven i en liten 2 sitsig cab.

Med ett rekommenderat pris på 319000kr så kostar den lika mycket som t.ex en Honda S2000 men ger inte i närheten av lika mycket körglädje.

Jag tackar Holmgrens för provkörningen och hoppas nu på att ni får in en mer passande bil för oss.

Etiketter: , , , , ,

3 svar to “23.57 Opel GT…. Njea….”

  1. mamma Says:

    hmm… du glömde sätta dit rubriken ”mamma läs inte”… det gick foooort..😉

  2. Andreas Bolin Says:

    Hej vad det går! Jag tordde du redan hade en videokamera som är så fotointresserad, visserligen helt skilda ting…men ändå. Nu vart jag snopen🙂

  3. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    sv: HAHA.. jo jag såg att du har länkat din blogg, haha Nje, om du byter IP nummer så kan du gå in på sidan😉 eller kör proxy

Kommentera

