05.09 Video!

by

Nu måste ni titta på en film till!

Hela kvällen har lilla fröken Jannike varit på besök hos oss. Anna behöver nämligen lite bilder till sin portfölj, så det vart lite olika sminkningar. Det är så bra för Anna att hon har snygga vänner och en fotograf till pojkvän, då går det ju så mycket fortare att bygga portföljen🙂

Alla bilder kommer upp senare efter lite retuschering men jag valde att göra en film först. Jag passade på att filma under tiden hon sminkade så att hon även skulle kunna ha en video på hemsidan!

Det tog oss 2 timmar att sminka och fotografera, det tog mig 2 timmar att klippa ihop filmen och välja ut bilderna, det tog datorn 40 minuter att rendera de 6,5 minuterna film (och då har jag ändå en dator för nästan 19000) och till sist runt 15 minuter att få upp det på internet. Så nu måste ni titta på den! ^^

Och helst vill jag att ni väljer att se på den i HD kvalité och i fullskärm🙂 Stillbilderna kommer mest till sin rätt då.. För att titta på en i HD kvallite klickar ni på den här länken för att komma till klippet på Youtube  och så klickar ni på HD symbolen till vänster om fullskärmsknappen.

Schander Media och AnnaViktoria har en liten Photoshoot

Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

4 svar to “05.09 Video!”

  1. Lina Says:

    vilken härlig liten film du knåpat ihop , och vad fin Anna-Viktoria sminkade ! Jag passar ju på så ofta jag kan men det som är dumt för min del är ju att jag aldrig vet när jag är hemma osv =(
    Ha en toppen dag =)

  2. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Härligt🙂

  3. Carro Says:

    Duktigt ni är!

Kommentera

