01.31 Sova!

by

Nu är det dax att sova för mig, sitter och spenderar mina sista minuter på webben, läser lite forum här… Kollar några bloggar där. Och dricker en underbar lättöl! Varför ska man dricka starköl? är det inte bättre att shotta och dricka lättöl? För fyller man kylen med lättöl så kan man dricka både till fest och till vardags🙂

Imorgon ska jag till Kalmar och Öland! Ska bli kul att glida ner till Öland igen. Jag hoppas på ett jäkligt bra väder, så pass bra att man kanske kan ta fram en solstol och avnjuta en sommardrink med parasoll på stranden? Jag hoppas på det iallfall!

Något jag vet att min kropp skulle behöva nu är lite sol, så varför inte solarium? Jag älskar solarium! Och det gör Anna med, saken är den att hon är så galet mycket snyggare än mig i solariet! Kolla själv

(först anna och sen jag, så ni inte blandar ihop oss)

mmsblog_sol

Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

4 svar to “01.31 Sova!”

  1. smultris Says:

    Halloj, så skoj att du hittade till min lilla rosa blogg😉

    gällande gif-bilden så har du alldeles rätt… nästan… den ljusa är med gröna filtret men den mörkare är blått filter… asfula men det blev en så kul kontrast.

    jag använder aldrig den svartvita konverteringen utan kör med gradient och levels men jag måste alltid leka lite och se hur det blir även fast det oftast blir fultfultfult.

    Nån som inte är direkt ful är din Anna, tvärtom🙂

    Ha det bra på Öland😉

  2. 03.19 Roomservice « Fotografen Johannes Schander | www.schandermedia.se | info@schandermedia.se | Studio i Jönköping Says:

    […] som sina egna bilder. Jag blev utsatt för just det häromdagen då en tjej hade tagit bilden på Anna i solariet och publicerat till ett inlägg om hur det är att vara strippa. Så inte nog med att hon snodde […]

  3. Anonym Says:

    intressant bild på din ”anna” . Har en precis likadan bild i min tele som är tagen på MIG!

  4. snygg tjej Says:

    Snygg tjej!

Kommentera

