18.40 Usch!!

by

Det här är inget jag tänker på varje dag.. Men jag tycker verkligen illa om offentliga toaletter! De är så jävla äckliga! Nu har vi varit på mcdonalds och jag behövde gå på toa. Så kommer man in på killarnas som är fyllt ned byggarbetare då donken på A6 bygger om så var arbetarna på en liten ”rast”. Mannen som just gick ut från toan jag gick in i hade lämnat en osynlig pressent till mig… Fy fan va det luktade!

Så nu är det officiellt. Jag hatar offentliga toaletter!

6 svar to “18.40 Usch!!”

  1. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    sv: Nya skärmen kommer imorgon, 22″ widescreen med e-IPS panel! Kommer bli grymt! ;D

    Va fan Johannes, tror du får ha bättre koll, (http://www.mobil.se/artikel/storre_ikoner_nar_du_springer_mob_adm_090417165455-869.html)

    På lördag är det in tur att kolla på bil, Ska te Göteborg och kolla på en Nissan 200sx s13 med lite krut under huven!🙂

  2. Eva Blixman Says:

    Svar:
    Jag är jättekass på att svara på alla kommentarer jag får på bloggen… försöker svara på frågorna jag får dock, om det inte handlar om saker som jag redan svarat på typ 100 ggr tidigare.🙂

    Visst har jag min stil och mina favoritmotiv som ofta förekommer på bloggen, men jag tycker ändå att jag är ganska bred i mitt fotograferande… jag menar allt från motocross till cupcakes.😉
    Så visst finns det variation. Men jag kan ju inte fota allt samtidigt… det blir lite som att ”var sak har sin tid”, kryddat med en liten Rudolph. haha🙂

    Nä nu ska jag sluta babbla här hos dej… men du fick svar ialla fall.🙂
    Och tack för att du rättade mitt namn!😉

    /Eva

    P.S. Håller med dej angående offentliga toaletter. Usch!

  3. mirela Says:

    Hejsan🙂

    jag har en utmaning till dig med blogg, min första utmaning faktiskt.. och denna gång blir det en mode utmaning, så om du kikar in på min blogg, och letar upp rubriken ” utmaning ” så finns det en utmaning där till dig, och det är inte några Gratis sidor eller något sånt jobbigt gojs,,läs mer på bloggen för detta ´är bara en lätt liten utmaning, kika in vettja🙂

    kram!

  4. Albin - Limited for the lucky few Says:

    Håller med dig, brukar sällan gå på toa på offentliga toaletter just pga av det! ;O

  5. mirela Says:

    svar: åååh vad tråkigt😦 men om jag kör igång med en sånn här tävling någon gång snart igen, så kan jag hojjta🙂

  6. Eva Blixman Says:

    Svar:
    Oj då… då har jag missat din fråga. Jag har en PC.🙂

    haha ”full och naken”… men någon ska ju vara det också.😉
    Jag tror att inom alla yrken så har man ett privatliv också… så den som säger att du inte är seriös yrkesman tänker inte tillräckligt långt anser jag.🙂

    /Eva

Kommentera

