03.19 Roomservice

by

Igår kväll så tittade jag en del på Roomservice och för er som är precis som jag, sådär dålig på att passa tv-tider så finns Roomservice på webben!

Jag tycker att det är tokroligt att tv-bolagen bara lägger upp mer och mer på nätet så som SVT gör. De lägger väl upp allt sitt material om jag inte förstått fel och det gillar vi.

opc_2694-copy8af65ef1-9d23-4c6d-ac3f-85bbbee496a5

Just nu håller Roomservice på med någon form av kändismaraton då de låter kändisar vara inredare, eller typ iallfall. För i första avsnittet så fick Dregen från Backyard Babies fixa till några tjocka hårdrockares vardagsrum, men i avsnitt två så fick E.M.D pojkarna sin studio omgjord och i 3dje så inredde E-Type en tjej på Östermalms lya… Så är temat riktigt klart? Deras tema är väl helt enkelt kändisar.

Mitt favoritavsnitt av ”Kändis-Roomservicen” är…. Oklart

Jag älskar vad de gjorde av E.M.D´s lounge utrymme. Jag tycker Dregen hade en hel del bra idéer (men att det blev lite skit av rummet) och E-Type´s jobb var bra. Skumt, men bra! Och det var ju vad han ville få till, så han borde väl vinna?

opc_2670-copyopc_2727-copy

84c72dcb-3973-458d-ad2c-32e66cd14159

Tyvärr så har jag inga bilder på E-Type i mitt lilla arkiv, men ni vet väl hur vikingen ser ut.. Eller kanske inte, så jag skickar med en pressbild..

e-typejpgMåste passa på att höja ett varnade finger.. Ni som bloggar, kolla upp lite mer varifrån ni plockar bilder. Sno inte bara första bästa bilden utan leta upp lite pressbilder som faktiskt är menade att ni laddar ner och återpublicerar. Så som den jag har på e-type nu. Den är tagen från hans promo del på hans hemsida. Jag blir lite arg när bloggare bara plockar bilder lite här och där. Speciellt när de gör det på sätt så de framstår som sina egna bilder. Jag blev utsatt för just det häromdagen då en tjej hade tagit bilden på Anna i solariet och publicerat till ett inlägg om hur det är att vara strippa. Så inte nog med att hon snodde bilden. Alla trodde det var hon så de gav henne massa fina kommentarer som hon svarade ”Tack” på och så fick hon min snygga härliga flickvän att framstå som en strippa! Det är hon ju icke🙂 Lite naken nu och då är inte samma sak som strippa.

Och nu när inlägget redan är sjukt långt skulle jag leta upp länken till Kanal5´s Webb-TV så ser jag att de har gjort två till avsnitt före Dregen avsnittet på säsongen! Vilken miss av mig…

Som tur var så hade jag bild på en av de två inredarna så jag behövde inte leta några pressbilder. De andra två var Melker Andersson (Vem är det?) Och Peter Siepen,opc_29221

Så gå nu in på Kanal5.se/enmassatext och titta på de härliga Roomserviceavsnitten!

opc_29481

Klicka antingen på bilden eller på ”Enmassatext” länken så kommer 5an🙂

Etiketter: , , , , , , , ,

3 svar to “03.19 Roomservice”

  1. C Says:

    Pepsi max och roomservice… undrar om det kan vara genetiskt… Du blir mer och mer lik nån vi känner för varje dag som går.. hihi..

  2. Rebecca Says:

    JOHANNES SHCANDER: Mja, vet inte riktigt om jag hade velat veta vad det betydde. Och hade jag fått reda på det, hade jag faktiskt inte velat veta det av min partner! haha!

  3. Andreas Bolin Says:

    Vist är det ritkigt bra att kanalerna satsar mer på att lägg ut programmen på nätet efter det gått på TV. Skitbra, för hur ofta är man inte borta då det sänds något bra? Och passa tider, det funkar ju inte…speciellt ofta.

Kommentera

