16.54 Årets klipp

by

Shit vä nice, äntligen har jag fått håret klippt! Lite av en slump faktiskt.

Vi var och solade för några timmar sedan. På vägen hem känner jag att bilen börjar kännas lite konstig och vid cigarren visar det sig att det var soppatork! Usb vad tråkigt. Igår dog strömmen i bilen två fånge och bensinstopp idag. Ett tecken?

Under tiden vi väntade på assistans så tänkte vi leta frisörsalong till mig så jag skulle gå till närmsta fik och låna en penna så vi kunde skriva en lapp till rutan som förklarade varför vi stod mitt i vägen.

Fiket var stängt, så jag gick till grannen och det visade sig vara Karista Hair Academy. Och där jobbar en kille som jag träffade på krogen för någon vecka sedan. Vi diskuterade min frisyr och att jag skulle komma till honom. Vilken slump!

Så det blev klippt🙂

Ett svar to “16.54 Årets klipp”

  1. Fiali Says:

    Men hallå… får vi inte se en bild på det slutgiltiga resultatet?!?

Kommentera

