22.17 Valborg

by

Jadå, Valborg och årets värsta fyllefestdag!

Som Svenska Dagbladet skriver ”Valborgsmässoafton som den brukar: Fylla, bråk, misshandel och överbelagda arrester.” Det stämmer säkerligen in rätt bra, men inte för mig. Jag sitter hemma.. Själv.. och klockan är snart halv 11.

Anledningen till det är att jag sitter och njuter. Jag myser för mig själv i mörkret i väntan på att klockan ska närma sig 24 då jag sticker bort till Sliver och plåtar en Gymnasiefest. Kan bli skitkul! Men vad vet jag🙂 En Monster ”Lo-Carb” i magen så lär ju iallfall jag vara party!

Så i brist på annat så gjorde jag en Monster-Bra fotosession i Photobooth!

Monster-Puss                                   Monster-Fisk

bild-472bild-469

Monster-Rap                                    Monster-Nöjd

bild-459bild-475

Och nej, min nya frisyr ser inte ut såhär.. Jag duschade nyss och har inte fixat det än (hör ni hur min lathet ekar!)

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

