00.51 Chocka Världen!

by

Nu när jag inte har bloggat på två dagar så måste jag ju chocka världen!

Hur gör man det? Jo man målar naglarna oranga! naglarFast egentligen så ville bara Anna prova sitt nya nagellack och jag kände mig så trött på datorer just då.. Så jag lät henne🙂

För er som funderar på vad jag gjorde i söndags så kan jag med glädje berätta att jag sov! Hela söndagen! Inte riktigt, men väldigt länge. Var helt slut efter de sena nätterna och tidiga uppgångarna som det har blivit nu under långhelgen Valborg..

Jag ser ju inte klok ut! ^^

fotograf

Idag har jag gått igenom mina äldre vimmelbilder och laddat upp dem på SliverNightclub.se Och för att göra det så behövs en windows pc, så mitt lilla kontor har blivit invarderat av ett svart monster! Hoppas bara att min lilla söta mac inte blir smittad av nått konstigt nu…kontor

Kommentera

