01.10 Fuck Planning!

by

Snart borde vi bli erbjudna en ordförandepost i ”onödigaföreningen”

Efter plasket i poolen så släppte vi av Jannike och återvände hem. Väl hemma så skulle vi äta lite, vi har för ovanlighetens skull lite matlådor i frysen och det passar ju toppen kl 24 när man inte har något hemma att laga. Kanske inte så glammigt, men det är gott🙂

Jag värmde en låda Köttfärssås m. Spagetti och Anna funderade på vad hon skulle välja.. Lagom tills jag är klar med min mat så säger hon, ”Jag vill till Mcdonalds” och klart att jag gör som hon vill.. Toffelvarning måste jag påstå ^^

Till historien hör att jag var så nöjd med mig själv över parkeringen jag gjorde. Den var så tajt att man var tvungen att gå runt bilarna för att komma förbi. Det var typ 10cm vardera fram och bak. Det en så snygg parkering att folk

som gått förbi måste trott att jag blivit inparkerad… Ja ni fattar ^^  Så det kändes lite extra jobbigt att behöva åka iväg med bilen.
parkering

Iväg till donken, beställa samt äta massa mat, äta glass, (känna sig tjock), åka hem, parkera lika snyggt igen, kissa hunden, nörda vid datorn, mysa med älsk, ev. kolla på film, sova…

donken

Kommentera

