10.30 Tlöööt

by

Jag är trött!

Kunde inte somna igår, sist jag kollade på klockan var den 06.00😦 och idag blev uppgång vid 9e.

Jag vaknade inte av klockan eller en stressad stefan som ringde mig. Han fick ringa Anna och väcka henne så hon väckte mig.

Nu sitter jag sovandes i limmon på väg till halmstad. Vi är ett glatt gång som ska ner oich göra lite reklam.

Ett svar to “10.30 Tlöööt”

  1. C Says:

    Gulligt… så svårt att hålla uppe ögonen att du måste rynka hela pannan för att försöka se pigg ut🙂 tjoho.. sov gott..

Kommentera

