23.32 Sweet dag :)

by

Det har varit en riktigt trevlig dag idag, trotts min trötthet🙂

På vägen hem från Halmstad så fixade jag till stereon i limmon lite ^^ stereoNär jag kom hem så var älk sötast! Hon stod och diskade. Hon behövde dock lite allergimedicin och Apoteket stänger 8 (klockan var halv 8) så jag stressar iväg. Till A6 och köper det åt henne. När jag kommer hem så har jag med mig en överraskning och så kommer jag hem till en överraskning.

Annas överraskning var kebabrulle och Monster ”Lo-Carb”Mat

Och min överraskning var en impuls-shoppad TvtvSå nu ska vi mysa massor framför miljoner filmer🙂

Efter den Monstergoda middagen  så åkte vi upp till Racketcentrum för lite soool och hur fint slut på dagen är inte det? Lite kul var det när vi står nere i koridorerna och kassörskan kommer förbi när Anna tar en bild på mig ^^ Men jag är ju inte blyg av mig så det var fine.. meepJag vet inte riktigt vilken pose jag gör, min mage ser konstig ut, men Anna fick till en fin bild ändå🙂 Tänk på att den är tagen med iPhonen, som har så omtalat dålig kamera.. Jag tycker nog ändå att det blir vad man gör det till🙂

6 svar to “23.32 Sweet dag :)”

  1. Jannie Says:

    Tycker inte din mage ser konstig ut…. tycker hela du är vansinnigt fin..🙂

  2. Quken Says:

    Jösses, vilken narcissist! Runka inte ihjäl dig framför spegeln, grabben!

  3. Al Says:

    Köp servetter istället för att dra fram runkpappret på bordet.

  4. Lena Says:

    Är inte bloggandet generellt en ego-grej?!?

    Fortsätt som du gjort grabben! Det är skitkul att följa dig. Du delar med dig av glädje och maximal sorg, bus och allvar, vardag, jobb och fest! TACK!

  5. ragge Says:

    Bra bild, faktiskt riktigt bra. Bra modell eller duktig fotograf?

  6. Jocke Says:

    snygg BH till kebaben🙂

Kommentera

