02.01 Hstd-Jkpg

by

Det är så fruktansvärt tråkigt att köra hem själv efter en lång helgs jobb när ens lilla gull somnar så fort vi lämnar Halmstads stadskärna. Enda gångerna hon sa något på vägen var när hon tyckte att jag körde för fort, eller när hon vaknade till och såg en rondell. Då sa hon högt, ”Älskling! Det är en rondell här!” Och vad ska jag svara på det…  Jasså? När jag har foten på bromsen ^^

Vi åkte i två bilar den här gången. Jag och Anna i Stefans v70 D5 med släpet påkopplat, och Stefan, Tomas, Andreas och Martin i Tomas Jaguar. Jag såg inte dem mer än några minuter precis när vi åkte.

Så resan hem blev ensam, fast jag hade ändå ”Vaken i P3 och P4” att lyssna på. Det är helt otroligt roligt att lyssna på vad alla nattjobbande galningar har att säga🙂

När jag var framme så hade jag väl ringt till programmet typ 20 gånger utan svar, och jag är inte ett dugg bitter… Nejdå… Väl inne i Jönköping ringer jag Tomas,

Jag- Vart är ni?
Tomas-Axamon, vart är ni? (typ 1mil)
Jag- Framme i stan, vart ska vi lämna släpet?
Tomas-Men vi skyndar på lite och så möter vi er i stan

Sen hör jag tomas skrika, ”Nej nej nej, så kan man inte göra Stefan!!” Han säger sen att jag måste prata med Stefan,

Jag- Vad händer?!
Stefan- Jag kör ju en jäklar Rokoko soffan och då får man ju tydligen inte gasa..

Jag fnissade lite och sen åkte jag hem för att vänta på dem.

Hela helgen har varit trevlig måste jag säga. Jobbet har gått jättebra och vi har massor nya härliga bilder till portföljen som kommer upp på webben snart. Jag har även en Video från helgen, men hastigheten på hotellets internet i helgen har varit sjukt låg. Det har inte gått att surfa, inte ens logga in på Spotify har funkat. Och nu när jag kommit hem så strular Youtube.. Just typiskt! Den kommer säkert imorgon🙂

Bessie hälsar god natt!

IMG_0441

Kommentera

