04.10 Modell

by

En bild från helgen. Det jag gillar mest med den är just vem modellen är.. Jag skrev i lördags natt om hur jag inte gillar hur bartenders behandlar en på krogen… Den här tjejen serverade mig vatten en gång under kvällen😛 Visst, hon var inte otrevlig, men ändå inte sådär härligt serviceminded och trevlig som jag vill att de ska vara. Det var lite kul när jag fick möjligheten att berätta att jag festade på vatten och alkoholfri öl.. Och hon höll med om vår placebo teori!

Blogg Modell Zoom 1

Och här ser ni lite hur pass mycket man kan zooma på bilderna jag fotograferar. Originalfilen till bilden här över är 341mb stor. Jobbigt, men bra blir det!

Blogg Modell Zoom 2Blogg Modell Zoom 3

Det vore roligt om vi lämnade iväg 2-300mb stora filer till kunderna. De skulle troligen inte ens kunna öppna dem på sina datorer.

(Alla bilder är klickbara utifall ni vill titta ännu närmare!)

Kommentera

