04.55 Läskiga Tankar…

by

Anna skrämde mig lite inatt…

Hon sa att hon flera dagar i rad har drömt om bebisar.. Och att hon föder supersöta bebisar…

That shit is scary!! Jag blir verkligen rädd av tanken på barn, men ändå är jag helt säker på att jag vill ha barn i framtiden. Vad som är framtid blir konstant framflyttat dock. När jag var 15 så tänkte jag att 23-25 var en lagom ålder, men nu som 21åring så kan jag absolut inte tänka mig som pappa… Det är väl lite så det fungerar, att man aldrig blir redo. Ska man vänta på att det är rätt tid i ens liv för att skaffa barn så gör man nog det aldrig. Barn är väl oftast ett misstag? Ett underbart misstad i de flesta fallen🙂

Jag tror nog att när dagen kommer då Anna nämner nått om att mensen är sen så kommer jag blir lite upprörd.. Jag är för abort, Anna med.. Men hur kommer det kännas när man själv står i sitsen att välja mellan liv och död? Jag tror nog att valet är svårare än vad jag nu tycker det är. Det borde ändå komma en hel del fadersinstinkter. Det är väl det som skiljer oss från många av djuren? Att vi har moders/fadersinstinkter som gör att vi inte äter upp våra barn!

Vem vet? Jag kommer iallfall vilja ha sex med kondom nu och ett tag framöver så jag slipper äta upp min lilla dotter ^^ Och när jag kom och tänka på kondom så föll tankarna snabbt in på den här gamla reklamfilmen från 07. Humor på hög nivå!

Kondomexperten.se

Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

6 svar to “04.55 Läskiga Tankar…”

  1. Leonora - The Magic Memories Says:

    Hoppas du får en härlig dag!🙂
    allt väl?

  2. Leonora - The Magic Memories Says:

    sv; men usch då, hoppas det blir bättre med tiden då🙂
    det är bra med mig, trött bara🙂
    gör du då?

  3. DENNIS FOTOBLOGG Says:

    Svar:
    Jovisst blir det stort, och det finns faktiskt en hel del som klarar av att se de fullstora, men för de som inte gör det, så går det faktiskt klicka på bilderna för att få dem i passande storlek, som du kanske läste i mitt inlägg.

    //Dennis

  4. Nathalie. Says:

    Åhh, våran plutt vägde typ 480g när vi hämtade honom! Tycker absolut du ska skaffa en, de är alldeles underbara! Bästa beslutet i mitt liv att skaffa vovve :)) Plus att en liten chihuahua är ju supersmidig att ha med överallt😉

  5. Pernilla Says:

    Hej🙂 Själva grejen med den där listan var ju dock att man skulle lyckas med fem saker under år 2009.😉 Och med tanke på att jag inte har någon systemkamera överhuvudtaget än så är det väl bra att köpa en canon eos 450 D så jag kan börja öva, för att se om det verkligen är det jag vill över huvud taget. Självklart vill man ha bättre grejer – men det får jag ju ta senare när jag blivit bättre och förhoppningsvis proffsigare.

    Hade det varit en lista som innefattat vad jag skulle lyckats med inom tio år, hade det sett HELT annorlunda ut.😉

  6. Anonym Says:

    Äh… kids löser sig… de kommer när de kommer. En klok dam jag kände sa att ”kom ihåg, ni fanns först… låt barnen följa med. De fixar det mesta”… Jag har kört med den principen och fy sjutton va kul jag har haft med mina kids och bra blev de också..🙂

Kommentera

