09.12 Lexmark….

by

Jag hatar nog Lexmark som företag mest i hela världen.. Jag vill inte lova något, jag gillar inte Elektrolux så speciellt mycket heller… Men, Lexmark ger mig iallfall mer huvudverk än Windows…

Varför? Jo för att Lexmark bara levererar drivrutiner till windows! Det finns vissa undantagsmodeller som har drivisar till Mac, men de är få och just den jag har är inte en av dem. Så jag funderar på hur man på roligaste sättet möjligt kan förstöra en multifunktionsskivare? Den är vit, mestadels gjord av plast förutom lite kablar och en glasskiva.. Kommer ni på nått så kan mi väl skicka ett mail till TaLivetAvEnLexmark@schandermedia.se så skulle jag bli glad.

När jag var som mest arg på den så funderade jag på vad man kan göra med den… Kom på att det faktiskt går att kopiera med den utan att använda datorn. Så nått går den att använda till🙂

Jag vet inte vad som hände men det ryckte till i min estetiska nerv så jag fick för mig att kopiera en engångskamera och min mobil… Why not lixom!

Bild 493

Och eftersom den finns i både svart och vitt så gjorde jag ett negativ av bilden.Blogg iPhone Negativ

Övre bilden är tagen med webbkameran och den undra med min stora kamera
Visst är det stor skillnad?! (okejdå… lite fusk i photoshop med)

4 svar to “09.12 Lexmark….”

  1. Lydia Says:

    svar: tackar!

    haha, ska jag ta det positivt?😉

  2. Jimmy Tang Says:

    Svar:
    Ja de stående bilderna är ~900px höga. Jag vill nämligen ha stora bilder i bloggen och gör därför alla bilder 600px i bredd.

    Faktum är att min egen skärm är precis lika stor som din, 15,4 tum men själv störs jag inte av det.

  3. karlstad igår Says:

    Tycker du borde testa ett Comviq / TELE2 abonnemang ett tag, du kommer att glömma Lexmark fort…🙂

  4. * Says:

    Hade inte du blivit med PC nyligen?! Där har du ett användningsområde….

Kommentera

