14.22 gay

by

Tydligen så får jag inte vara gay.. En tjej på krogen i halmstad vägrade tro mig när sa till henne att jag var gay. Hon sa, ”Är du gay så vet du vart den här tunikan är köpt…” jag gissade på indiska men tydligen så var den från HMs nya kollektion. Suck😦

Men jag har ju snygg-Anna som flickvän så det är icke lätt att bli gay!

4 svar to “14.22 gay”

  1. Stina Says:

    Hahahaha… du som fått lägga ner så mycket energi på att få folk i Jönköping att tro på att du INTE är gay så behövde du bara åka ner till Halmstad för att folk skulle tro dig…🙂

  2. Anonym Says:

    Men varför i hela världen vil ldu få folk att tro att du är gay? Haha:P

  3. Petronella Wadle Says:

    När jag tänker på det så liknar H&Ms nya kollektion indiska lite..
    Men varför vill du att folk ska tro att du är gay?

  4. Tjejen från Mårtensson Says:

    Darling,jag frågade vad det var för färg på din piké,
    du svarade orange, det var fel. Den var korall!
    Det hade aldrig en gaykille missat😉 Och inte Matthew Williamsons tunikan heller! Haha men tack för en rolig pratstund!
    Nice blogg förresten!

    / Malin
    http://www.mouliin.blogg.se

Kommentera

