21.30 SÅJA!

by

Världens naturliga regler är återställda!

Fula, tjocka eller bara äckliga tjejer/killar ska inte kunna sjunga bra och om de kan de så gör de aldrig något tv-framträdande.

Den här Susan Boyle som det har varit enorma diskussioner om i bloggen är bara ett undantag som bekräftar regeln!

Här har vi Emma Czikai som framträder i samma program, Britain´s Got Talent!

Emma Czikai – Britain’s Got Talent – Show 5

De tidigare Susan Boyle diskussionerna
och missa inte att kolla in kommentarerna!

1. Originalinlägget

2. Utseende har betydelse

3. De hotfulla kommentarerna!

Etiketter: , ,

4 svar to “21.30 SÅJA!”

  1. CarroBarro Says:

    Fast jag måste ju ändå säga att du har galet tokfel i detta påstående, då världen fullkomligt kryllar av dem som begåvats med en underbar röst men som ändå ser ut som fan (personlig åsikt).😉 Som ändå slagit igenom stort menar jag. Kan ju länka upp hur många som helst, men är för lat just nu.😉

    Du kan ju inte på fullaste allvar mena att alla artister som någonsin lyckats, är ”snygga”, ”smala” människor (ens enligt ditt tycke)?

    Men däremot var det en totalflopp på videon du lagt upp. Ingen verklighetsförankring alls.😀

  2. icki Says:

    Men det är ok att snygga tjejer som inte kan ta en oktav rätt sjunger? Inte sällan bara frontar de medan den ”fula” tjejen som kan sjunga får stå i bakgrunden.

  3. Micke Says:

    haha är inte detta ett lågt sätt att få igång din blogg ännu mer ?
    Ganska kul blogg det här. Du åker runt och tycker du är en riktigt duktig fotograf. Men ska vi vara ärlig så är du ju rätt så medioker. Jag kan faktiskt inte förstå hur du lyckas få jobben ? Din ljus sättning är fan inte bra. Kanske dina modeller som oxå verkar vara ganska oerfaren tycker du är the shit men så är det tyvär inte.

    Ett tipps ! Lär dig fotografera och ljussätt dina modeller bättre ist för att klaga på människor som redan har det jävligt tufft.

    • Johannes Schander Says:

      Micke: You aint seen shit! Jag får jobben för att jag är bra, inget annat🙂 Jag vill inte ens ta upp diskussionen. Sålänge jag får in jobben så kommer jag fortsätta vara lite lätt kaxig och känna mig bra. Dagen kommer kanske då min talang rinner ut i sanden.. Den dagen får jag väl erkänna för dig att jag är kass🙂

      Hade jag haft dig i närheten Micke så hade jag klappat dig på huvudet…

Kommentera

