14.51

by

Julia som inte vill vara med på bild efter en lång dags jobballasominte

3 svar to “14.51”

  1. Julia Says:

    schyyysst, varför lägger du upp den bilden för? jag dansar ju inte! Men jag är inte nån jävla våldtäktsman för det…

  2. Julia Says:

    tror du folk tänker samma som dig? för det gjorde inte jag och mina vänner.. låten är det första alla tänkte på, ingen kunde uppfatta om jag dansade eller inte på bilden, sen kom frågan, har du blivit våldtagen eller har du gjort illa nån annan?
    Så det kändes inte så kul när folk missuppfattar..

  3. Julia Says:

    ”Snygg Julia”? nää nu blir jag bitter, varför har du satt såna prickar på sidan? Eftersom jag gömmer mig på bilden så kan det ju tolkas som om jag är ful… Det känns inte så kul när folk missuppfattar…

Kommentera

